Ladies rockin'

Har verkligen lagt bloggen åt sidan, och kan inte heller säga att jag ska förbättra mig. Känner inget direkt bloggsug, det kommer inlägg lite då och då, precis då jag känner för det. Händer mer på min instagram så det är bara följa mig där om ni vill, #ericallundberg :) Hur som helst, i lördags var det körskola och på kvällen var det fest och pdol som gällde. For till körskolan 9 och var inte hemma förens 5, fixade mig som snabbast och for till Piteå vid 7. Träffade massa saknade vänner, åkte karuseller, dansade som galningar, skrek, virra bort mig och träffade även Samuel! Var hemma runt 5 och helt död dagen efter. En lyckad kväll som levererade till tusen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0