Jag kom för att stanna.

 
Hej hopp! Igår var det stadsfest som gällde för oss, så vi rullade mot Piteå vid fyra. For in till stan för att göra lite ärenden och köpte även en tröja så jag inte skulle frysa ihjäl.  Sen for vi vidare mot Skellefteå, åt middag i närmare två timmar och efter det gick vi och såg Veronica Maggio. Jag och Samuel åkte även några karuseller, tror jag har glömt hur roligt det faktiskt är!! Halv 1 spelade takida på torget så då tvinga jag med Samme och vi trängdes bland alla tusen människor,  hamnade iallafall längst fram till slut så jag fick några bra bilder :) var hemma runt fyra och hur pigg som helst, gjorde ett försök till att sova men efter 1 timma gick jag ut till stallet och red hästarna istället. Har sovit fyra timmar inatt och nu är vi på väg mot Piteå igen för ännu mer party, kommer vara död imorgon.. jaja, det blir nog bra :) Nu ska jag fortsätta vara social med dom här innan vi är framme, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0