Lovely life.

I tisdags for vi till piteå för att se Kristin och Jocke på balen. Dom var så himla fina och det var riktigt roligt att se! Längtar tills det är min tur.. sen runt 10 for jag till byn, var tänkt att jag skulle vara med Samuel, men istället somna jag. Sen igår red jag hästarna och städade här hemma och på kvällen var jag bjuden på middag. Så for till byn runt 6 och blev där resten av kvällen!

Imorgon är jag ledig. Ska till skellefteå eftersom att Kristin tar studenten, sen ska vi äta middag i Nystrand. och i helgen är det tävling här i Älvsbyn, båda hästarna ska få följa med och jag är så taggad!! Kommer bli en perfekt helg känner jag på mig, precis som det ska vara :)



old pic'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0