Verkligheten..

Vi är unga och blir bara äldre och äldre. Det är mycket man ska hinna med, mycket man ska lära sig och mycket man måste förändra. Vissa förändringar i livet bara sker, medans andra ligger i våra händer och det är vi som måste ta tag i dem. Mycket förändras och många förändras. Och just idag hatar jag det. Förstår inte vars Erica tagit vägen, vars den mentala styrkan har försvunnit, varför jag tas emot av vissa människor på det sätt jag gör nu, varför folk kan använda mig som slagpåse och räkna med att jag reser mig igen. Mina steg är tunga, samt mina andetag. Och för stunden är det inte jag själv som tynger dem. Att vara osäker på sig själv är tufft, men att vara osäker på alla andra är nästan värre. Vissa dagar, precis som denna dag, så känns det som att hela världen är emot just mig. Jag undrar vad som gör att det är just jag, vad som är felet. Folk kan hacka ner på mig och sedan låtsas som ingenting men direkt man försvarar sig minsta lilla så blir de förvånade. (slut ord) OverAndOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0