One hit love in my heart

Nu var det ett tag sen jag skrev här i bloggen känner jag. Är rätt så mycket i mitt liv just nu, endast bra saker dessutom! Hur som helst, i torsdags drog jag till fjällen. Så i fredags var jag i backen hela dagen, vädret var inte det bästa men allt folk gjorde dagen perfekt ändå. Sen på kvällen fixade vi oss och drog ut! Alla dagar har nog sett ut ungefär så. och kan bara säga att det blev de bästa lovet ever tyyyp, fan så kul jag hade!! Har dock inte kunnat ta några kort, eftersom att min telfon fortfarande är på lagning och min systemkamera är trasig.. men jag tror ni överlever :)

Nu ska jag fortsätta med det jag håller på med, alltså plugga.. sen hade jag tänkt ta med mig hundarna ut på en promenad!



allt för mig. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0