IT'S NEVER GETS EASIER, YOU YU

Imorse vakna jag 15 minuter innan bussen kom. Hatar när det blir stressigt, men jag hann. Hade fyra lektioner sen tog jag bussen till pitestad. Hängde runt med Ellen resten av dagen och fick även hem lite nytt till garderoben. Köpte även Taylor Swifts nya parfym och den luktar så himla gott, love it!! Har även träffat min bästa som jag inte varit med på veckor, otroligt hur man kan sakna en persom så mycket. Helt sjukt. Hur som helst, kom hem till byn hyfsat tidigt och gick direkt till läggan, var där ett tag och sen for jag till Nystrand. Sitter helt själv i huset och hoppas på att nån kommer hem snart, finns inget värre än att vara hemma själv när det är mörkt ute.. haha. Nu ska slänga ihop lite middag, puss på er. Juste, har glömt och berätta att jag fått en ny dator. Fick den av mamma och pappa när jag fyllde år, men det tog ett tag innan den var klar. Älskar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0