Lovely life.

Jag är verkligen kass på att uppdatera er, lovar hela tiden men sviker er lika fort.. ska verkligen försöka bli bättre!! Idag är jag ett år äldre och hur glad som helst:) slutade halv tolv, gick till byn för att luncha med Cajsa, sen träffade jag Adam och efter det plockade pappa upp mig. Nu är jag hemma och har precis dammsugit huset, skurat och tänt ljus. Vid 3 skulle farmor och farfar kika förbi och sen nån gång kommer Emil och Erik. Vid sju lastat vi hästarna och åker vidare mot Piteå, sen inatt nån gång kommer Emmeli och Nils. Bra dag med andra ord:) Imorgon är det DM kval och på söndag är det final. Nu kör vi!! Nu knackar det på dörren, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0