Apr. 15, 2013

Just nu vill jag bara att det ska bli imorgon. Dagen blev varken som jag trodde eller ville.. Tårar, ångest, stress och tusen tankar. Jag har iallafall fått träffa fina Anton, pussat på hästarna och firat min älskade mamma. Något positivt iallafall. Ibland känner jag mig så jävla misslyckad också trycker jag ner mig själv, vilket gör det ännu värre. Idag har varit en sån dag, jag har känt mig dålig på alla sätt och vis. Jag skäms över mig själv. Alla har dåliga dagar och idag var det min tur. Antar att livet fortsätter ändå:)

Blev ett konstigt inlägg men känner att jag inte orkar nånting just nu. Lägger mig i en nybäddad säng och försöker sova istället, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0