Apr. 18, 2013

Idag är det torsdag, vilket betyder att jag tar helg om några få timmar. Tidigt imorgon rullar vi mot Bollnäs och tävling:) Startar 1m och 1,10 lördag, nollar jag 1,10 så startar jag bara 1,20 söndag. Annars startar jag 1m och 1,10. Igår träna vi för Linda i Piteå. Målet med träningen var att hästarna skulle hoppa med styrka och inte med fart, men också att dom skulle få höjd i språnget. Avslutade med en linje med 5 galoppsprång, oxern ut låg på 1,30 ungefär. Alice var stel i början men super resten av passet:) känns bra inför helgen!!

Hann även vara med Ellen ett tag igår, som jag saknat den tjejen. Idag ska jag packa, städa, vara med Anton och göra en tidig kväll. Känns som om det kommer bli en bra dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0