Resultat.

Då var första tävlingsdagen här i Bollnäs avklarad. I 1m kändes hon pigg och jag hade ingen bra känsla alls. Så sista hindret i omhoppningen, en två kombination, kom vi nära in och hon räckte inte till ut så vi rev. Tog iallafall nya tag och hade en helt fantastisk häst på framhoppningen till 1,10, högt över hindren och en riktigt bra känsla:) inne på banan var hon lika fin men näst sista hindret, också en kombination. Kom vi nära in och Alice försökte ta ett extra språng men snubbla över bommen, så vi krascha totalt. Hjälmen gick sönder och mina revben gör riktigt, riktigt ont. Annars klara jag mig bra:) imorgon rider jag bara 1,10. Har dock bara tänkt hoppa några hinder och sen utgå, eftersom att jag fortfarande har ont också känns det onödigt att "pressa" henne efter kraschen.

Ikväll har vi varit på ryttarfest. God mat, tävlingar och massa prat med tjejerna. En bra kväll med andra ord:) Elitomgång imorgon, spännande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0