I kärlek och hat, fiende och kamrat.

Redan lördag, vars tog tiden vägen? Skönt med lite ledighet iallafall:) igår var vi hemma och myste på hela kvällen och idag ska jag och mina flickor till Moa på trerätters. Kommer bli en riktigt bra kväll känner jag på mig!! Imorse for jag ut och skritta hästarna och nu har jag precis duschat.

Nästa helg är det första tävlingen för 2013 i Umeå och självklart ska vi dit. Rider bara söndag eftersom att det endast fanns uteboxar kvar och är ju så jäkla kallt den hår tiden på året. Får se om jag startar både L:B och L:A, annars startar jag bara L:A. Blir nog bra vilket som. Är så himla taggad:)

Nu ska jag snöra ihop efterrätten till ikväll, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0