-

Hallå! Och ja, jag lever. Har bara inte haft tiden eller orken att skriva, sen har det väl inte funnits något direkt intressant värt att skriva. I fredags for jag och min bästa och träna. Sprang på bandet, sen tränade jag även mage och rygg. Efter det for vi till Luleå, köpte lite välbehövliga saker, åt lunch och sen gick vi även förbi Kristin på salongen:) vi bestämde oss även för att sova på byn och på kvällen blev vi bjudna på middag, vilken lyx!! Igår var det Micke kurs och ikväll har jag tränat för Robban. Hoppade en liten bana på 120 cm och Alice var super:)

Jag har även gett mig själv en utmaning. Inget godis, läsk eller kakor på tre månader. Nu ska jag ta tag i min kropp som håller på att förfalla!!


Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Gillar din utmaning :) jag har ju också slutat med sånt och det har hållit det i 4 veckor nu. Säger bara det är jobbigt :O Men det går det lovar jag dej!

Kramis :) <33

2013-01-28 @ 19:16:34
URL: http://dengulabullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0