ALLTING KÄNDES DUBBELT SÅ BRA

Idag var det första skoldagen efter lovet och jag har faktiskt längtat. Var inte allt för trött eftersom att jag har jobbat ganska mycket, så har vaknat hyfsat tidigt. Ikväll har vi haft myskväll och sett film, så skönt att bara ta det lugnt:) inatt sover jag på byn, så nu ska vi lägga oss och slå på en film. Imorgon väntas både skola och träning i Piteå. Längtar så himla mycket efter att få hoppträna så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Var två veckor sen sist.. Nu säger vi godnatt, puss

Juste, jag har massor med bilder från 2012 som jag bara måste visa er. Ska försöka fixa fram dom så fort som möjligt, så håll utkik:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0