KÄRLEK

Jag vet att jag måste glömma dig, men det är så jävla svårt. Att bli kär i dig är det största misstag jag gjort. Vi hade en underbar tid tillsammans och jag kämpade för att hålla kvar dig, men du svek om och om igen, tillslut bad jag dig gå och jag trodde det var de rätta. Men jag vet inte längre, jag kan inte leva utan dig samtidigt som jag hatar dig. Sen den första gången vi träffades har jag aldrig tvivlat på oss. Jag önskar mer än något annat att jag kunde få dela min framtid med dig. Och jag är så himla tacksam över att fått dela all den tid med dig och tacksam över alla minnen vi har. Det enda som får mig att orka fortsätta är bilderna jag har i huvudet från den tid det var du och jag. Du är mitt allt och jag kommer alltid att älska dig, världens bästa.

Var tvungen att skriva av mig lite, nu känns det mycket tommare i huvudet. Kärlek kan vara otroligt svårt och just nu är en sån gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0