Mar. 24, 2013

Då var tävlingen över och vi åker hem nöjda och glada. I 1m igår nolla vi grunden men fick två pet i omhoppningen, höll inte ihop henne nog mycket så hon blev alldeles för lång. Trots det slutade vi som femma:) i 1,10 nolla vi grunden men fick två ner i omhoppningen. Alice har hoppat som en miljon hela helgen, hon är så jäkla fin!!

Jag har även hunnit träffa mina fina vänner från Vindeln och Vännäs, hunnit vara med pitetjejerna (och såklart Zack), ätit finmiddag och haft myskväll. En bra helg med andra ord:) idag ska jag plugga till teoriprovet och senare ska jag följa Kristin till stallet och kolla när hon ska hoppa Kurre. Solen skiner och jag är glad, livet kan inte bli bättre än såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0