Monday

Måndag idag. Varför går helgerna så jäkla fort? Känns som om det nyss var lördag och jag fick vara med min fina. Hur som helst, imorgon har vi nationella och efter det startar vi upp TP på riktigt. Inga vanliga lektioner före påsk, feels good!!

På fredag är jag ledig eftersom att vi åker till Vännäs för tävling. Rider 1m på fredag, sen 1m och 1,10 eller bara 1,20 på lördag. Igår hoppa vi en 1,30 bana på Robban träningen och Alice var suuuper:) Så jag hoppas hon är lika fin i helgen.

Ikväll blir det en tidig kväll eftersom att mina ögon inte har velat samarbeta med mig idag, skönt. Nu ska jag ut till stallet, men först bjuder jag er på fyra bilder från framhoppningen igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0