You'll never fall in love the same way twice.

Dagen har varit riktigt tung och jag har längtat massor till att den ska ta slut. Men ikväll går jag till och med omkring med ett leende på läpparna och allt känns betydligt bättre, underbart. Efter jag slutat gick jag en sväng på byn och sen besökte jag även solariumet. Var även in på sportringen som snabbast och hittade ett par supersnygga löparskor och en väska som jag bara måste ha:) Imorgon slutar jag halv tolv och då ska jag direkt till actic och träna, Hanna lova att hålla mig sällskap så det blir perfekt. Efter det ska jag skynda mig hem och på kvällen blir det födelsedagsfika och senare kommer bästa Wilma hit. Bra start på helgen!! Satt just och tänkte på en sak. På bara några månader börjar jag gymnasiet och flyttar, om jag kommer in på det jag sökt vill säga. Känns helt sjukt. Jag har sett fram emot det sen jag började högstadiet och nu är jag snart där. Tiden går så jäkla snabbt och det känns som om jag knappt hinner med. Trots att jag måste lämna min älskade klass så tror jag att det kommer bli den bästa tiden i mitt liv. Jag får lixom en ny start.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0