Saturday

Oj vad det står still här nuförtiden. Ingen idé att säga att jag ska bättra mig för det gör jag ändå aldrig. I torsdags var jag med Anton och senare for jag till stallet. Så skönt när man kan gå ut vid elva utan att det är mörkt:) igår for jag, Ellen och Elvira till Luleå. Jag gick förbi hos Kristin och fick håret färgat, så nu äntligen är jag brunett!! Är dock väldigt ovant.

Idag bestämde vi oss för att fara till Boden och fixa lite saker, så nu sitter vi på ett café och myser ute i solen. Underbart.

https://cdn2.cdnme.se/2241584/6-3/pic_519752adddf2b335374f26be.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: hej

Världens vackraste.

2013-05-29 @ 17:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0