Tredje tävlingsdagen

Nu har vi äntligen landat på hemmaplan. Idag var det bara nationella klasser och i den första var det Mountain Horse Cup och stilbedömning. Banan var teknisk svår och den var byggd för att vi ryttare skulle få "problem". Jag var den enda som nolla och därför blev det ingen omhoppning. Förutom att jag vann så hade jag 53 stilpoäng och hon som vann stilbedömningen hade 54 poäng. Så hade jag ridit för Västerbotten så hade jag kommit tvåa och samlat på mig en hel del poäng inför året. Det roliga var också att det var Douglas Lindelöws pappa som var domare i stilbedömningen:) I den andra klassen fick jag två ner, Alice hoppade av alldeles för stort på båda hindren så vi rev den bakre bommen. Men jag är ändå supernöjd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0