Umeå tävling

Igår var vi på plats i Umeå rätt sent. Jag startade den sista klassen och fick ett ner i omhoppningen. Det kändes väldigt orytmiskt och banan var inte särskillt tekniskt svår heller. Vi tog iallafall nya tag idag och gjorde en fantastisk runda!! Placerad som trea trots ett ner. Jag slutade ut att starta nästa klass eftersom att det var 32 grader ute och vi hade ändå presterat bra båda två. Så imorgon rider jag två klasser, stilbedömning i den första och Mountin Horse Cup:) Ikväll har vi grillat och bara myst på. Träffat mins fina vänner och sett film i lägenheten. Nu ska vi sova så vi orkar morgondagen. Har bränt sönder hela mig och känd som om jag har hur mycket feber som helst, usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0